BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 26, 2011

| AKU DAN DIA |

1st of all , nie 1st post dri blog aku right ? HAHA ~ . nyway . aku nak kongsi crita psal aku dan dia waktu merentas desa . latihan jee*
mula2 kami memang dah rancang nak jalan same2 mser latihan nie . tpy time nak jalan tuh ade jea bebudak yg kaco . mapuki btoy* . tpy akhirnya kami dpt jugak jln samer2 .
 tpy ade perkara yg memalukan aku dpn my hunny lah . blue sikit . HAHA ~ . time tuh kteorang lah yg pling blakg . dan2 pulak track tuh ade lalu jalan yg clear n tada owg . whoa ~ nafsu menghasutku . -.-" . dye mula menggodaku . HAHA ~ . tak buat ape2 pown !. dye mnx aku kiss pipi dye . aku pown apa lagy . dgn nafsu yg serakah aku mengkiss dye . 
nak taw ape jdy ? my burung was tegak itu time lah babe ~ memg malu*
 HAHA . nasib baik kejap jea . sempat lah aku cover .

p/s : boley pandang2 , jgn pegang2 . HAHA . assalamualaikum ~ chow2 .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...