BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 28, 2011

| BUDAK LONGKANG ~ |

heyy ~ new post lah babe . tak lupaa , assalamualaikum there ? :DD . .
ini time kisah pasal perangai aku dlm bas sekolah aku daa ~ HAHA . saye panas baran* .


 ini time aku landing dlm bas ~ 6.00pagi . memg hari tuh aku btoy2 ngntok yg amat tersangat lah .

 whoa ~ dan2 pulak uncle bas nieh suruh tuka bas . . SUDAHH !! . mata dah stim , jln mcm yahudi mabok , otak pkir nak landing jee . 


 e2 time ade sorg budak nieh , dye memg dah langsi dri dlu lgy . langsi itu kurang ajar* . bas nie pown 1 , benti tepat2 tepi longkang , dlm pulak tuh* . budak tuh blakg aku , dgn mata tgah stim , dye boley plak main kijak2 kasut aku . skaly dye pijak ,, DOOooooOOMMMmmm !!!! aku jatoh masok longkang yg sememang harum baunya ~ 
setan dlm diriku berkata : budak nie kurang aja sama lu beb , apa lgy , dekk (tumbok) la skaly .. 


dgn hasutan setan nie , aku dekk budak tuh skaly , nak taw ape jdy ?? package bhaii !! dua2 msok longkang . settle . -.-"


selepas aku tuka bas , ade sorang membe aku yg agak langsi jugak ,, dye syko aku . and aku dapat pangkat baru iaitu 'BUDAK LONGKANG' .

p/s : kerana mulot badan binasa . :DD . peace ~ assalamualaikum . chow2 .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...